Millega saame abiks olla?
SISULOOME
See oli nii umbes 15 aastat tagasi, kui ma esmakordselt kuulsin väljendit “Content is the King”. Turunduses on vähe tõdesid, mis ajas ei muutu või moondu. See on üks neist.
Ükskõik, milline kanal vajab sisu, see peab otseselt kõnetama sinu sihtgruppi, rääkima temaga sama keelt ja peegeldama igas pisimas detailis sinu brändi olemust ja hinge.
Hea meelega aitame luua sisu Facebooki ja Linekdini, kirjutada blogipostitusi ja artikleid või koostada väärtust andvaid uudiskirju.
TÖÖANDJA BRÄNDING
Ilmselt veel umbes 5 aastat tagasi oli neid, kes väitsid kindlalt, et turundusel ja HRil ei ole küll mingit seost. Ammugi värbamisega.
Tegelikult on need valdkonnad olnud alati omavahel tihedalt seotud. Mis sa arvad, kas Henry Ford pidi kõvasti pingtama, et oma tehastesse töölisi leida? Ilmselt mitte, sest tark mees oskas eespool mainitud valdkonnad üksteist toetama panna.
Tööandja brändingut tuleks hinnata kui olulist osa sinu brändi tervikust.
TURUNDUSJUHTIMINE
On täiesti loogiline, et iga ettevõte ei vaja omale täiskohaga turundusjuhti majja – sageli pole piisavalt töömahtu pakkuda või ei ole kulu eelarveliselt mõistlik.
Siiski oleks mõistlik oma tegevused mingiks kindlaks ajaperioodiks kaardistada ja planeerida sinna juurde kanalid koos eelarvega.
Vahel piisab, kui kogenud silm kord aastas su tegemised üle vaatab ja strateegia kirja panna aitab.
Tee seda, mida teised (veel) ei tee
Oleme sinu kõrval, andes nõu, suunates ja pakkudes praktilisi lahendusi, mis aitavad sul turul alustada ja eristuda. Meil on kogemust üle 15 aasta ja seda erinevates valdkondades – teenuste müügis, värbamisturunduses ja hulgimüügis.
PS! Urseli unikaalsuse lugu on seotud selle nime tähendusega, peegeldades brändi väärtusi ja isikupära. Nimi Ursel tuleneb ladina keelest, tähendades väikest karu ja viidates tugevusele, tarkusele ning leidlikkusele. Need on märksõnad, millega soovime väestada ka oma teenust, et kliendi bränd oleks tugev, mõjuv ja unikaalne.
Ühtlasi on Ursel nimi, mida sobib uhkuse panna nii poisile kui tüdrukule, olgu ta karu- või inimlaps.
Tugevus
Maailm on pidevas muutumises ning tugeva brändi ehitamine nõuab visiooni, järjepidevust ja strateegilist mõtlemist.
Paljudel ettevõtetel on tugevad põhimõtted ja unikaalsed ideed, mis jäävad aga ajapuuduse, teadmiste nappuse või muude põhjuste tõttu vormistamata ning ei jõua laiema avalikkuseni.
Tarkus
Turundus ei ole ainult kampaaniad ja sotsiaalmeedia – see on arukas planeerimine, andmete mõistmine ja õige ajastus.
Urseli nõustamine põhineb süvitsi analüüsitud teadmistel ja reaalsetel kogemustel, et iga samm, mida teed, oleks teadlik ja kasumlik.
Aitame sul valida õiged tööriistad ja taktikad, et jõuda oma sihtgrupini ning teha nutikamaid otsuseid.
Unikaalsus
Sinu bränd ei peaks sulanduma massi – see peaks silma paistma.
Me ei paku universaalseid lahendusi, vaid otsime sinuga koos üles just selle, mis peegeldab sinu ettevõtte DNA-d ja eristab konkurentidest.
Usume, et iga brändi tugevus peitub tema ainulaadsuses – aitame sul selle esile tuua nii visuaalses identiteedis, sõnumites kui ka terviklikus turundusstrateegias.
Kirjuta
info@ursel.ee
Helista
+372 52 567 26
Saame kokku
Tallinn, Harjumaa või mujal